Segans dagen



Shoho, lite halvseg dag idag! Slutade egentligen inte så sent men dagen har varit seg och tråkig.. Hade först svenskaredovisning men jättebra grupp, pratade på massamassa och den gick jättebra :D Sen hade vi låång håltimme så jag, Anna och Theo gick på American och käkade buffé, mmn! hur gott som helst ;)
Sen snabbade vi oss tillbaka på historia där vi satt och lyssnade på när läraren pratade, snark! låång tråkigt lektion, hehe men den nådde slutet tillslut ! ;) Då kom myllan och vi pratade med Danne om projektarbetet om vad vi ska göra och fick lite förslag och så! najsnajs, tror det kommer blir rätt bra, kanske inte den allra roligaste och coolaste grejen man skulle kunna göra men, det kommer bli kul! Och jag jobbar mer malin hur skulle jag inte kunna ha kul liksom;)!? brabra. Efter det hade vi foto som vi fick vänta i en halvtimme typ på men då satt vi på den lektionen i kanske en halvtimme, knappt, jätteonödigt och vi missade bussen precis! sucks.. Kom på ett tema till vad jag ska fota för tema på slutuppgiften, ska helt klart ha vintersporter! Kommer bli ascoolt, och jag har ju redan en massa modeller ;) och jag antar att jag sj kommer att få ställa upp som modell, haha kommer bli en jätterolig uppgift! ser verkligen fram emot att snön ska komma nu :3
Efter att vi slutat foto åkte jag och malin hem med johan och sen dess har jag bara varit hemma, gjort mat, ätit, kollat på en film och så somnade jag en stund, medans jag kollade på filmen, haha kollade på klockan och då var hon kvart över sju, och somnade typ samtidigt, sen vaknade jag och var helt säker på att jag sovit i evigheter!! Shit tänkte jag nu kommer jag aldrig att kunna somna inatt, haha. Men det visade sig att jag slumrat till i knappt tre minuter! hahaha, jaja, då gick jag ner och tog en kopp te och kollade på Idol och Superstars med pappa, hah :) Men nu när jag ska sova är jag inte ens trött.. och jag sov i tre minuter! vafaan då.

Börjar tidigt imon så ska stänga ner datorn nu (fast först ska jag mata mina fiskar på facebook (a) HAHAH!) Godnatt!

Fiijah       v

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha. Facebook hit och Facebook dit:P

2009-10-03 @ 12:16:58
URL: http://modig77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0