Slutar tidigt sen är det fredag!


hellu, Sitter i skolan nu och skriver engelaska, lite segt, men ändå rätt skönr att sitta vid datorn, man blir lite mer självständig ;) Slutar ju ändå efter den här lektionen och då ska jag nog åka med pappa hem ! :D najs..
Idag ska jag nog bara vara hemma och försöka få lite plugg gjort och så blir det sova tidigt iaf, så mkt vet jag ;) haha, får la se vad som händer!
I helgen kommer ja ju inte att få sova utan det blir utbildning på plattformen, kommer nog bli rätt intressant för det var jättemånga som stod på kö och då måste det ju vara bra?;) Hoppas d verkligen för det håller på i sju timmar och jag måste kliva upp tidigt ! segt men det är tur att mallan är med ! :D
´Men nu ska jag skriva klart så att jag hinner lämna in detta idag :) ha en bra fredag! hejs.

Fiijah       v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0