Thats my day..




Shaa, Kollar på One tree hill just nu, har gett upp pluggandet för länge sen för helt ärligt fattade jag ingenting, INGENTING! suger.. Skolan idag hade vi religion, jobbade i en timme kanske men eftersom jag åkte in till skolan en timme tidigare idag så jag gjorde klart frågorna ganska snabbt :) Åkte hem på halv 11 bussen för jag orkade inte sitta i skolan, mådde asilla och det är så jobbigt när man är sjuk att vara i skolan så ja.. Sen fick man ju åka hem så varför inte :) När jag kom hem åt jag lite nudlar sen la jag mig och sov några timmar, hahahah! Sen kollade jag igenom historian tills imon men fattade som sagt ingenting alls så det blen OTH.

Nu ska jag sova lite till tror jag för har sån huvudvärk så jag skulle vilja hamna i koma tills den försvann!
Får se hur det blir med skolan imon, mår jag som jag gör nu åker jag nog inte in, men vill inte missa så får väl se, kan ändå inte nåt till provet så det känns onödigt men kanske kan man chansa sig till ett poäng iaf.. som om det skulle göra nåt, menmen, det får morgondagen utvisa! :) Nu hejdå.

Jag vill bara att ni ska må bra, ni förtjänar det verkligen! <3

Fiijah      v

Kommentarer
Postat av: Anna

Sofia, du är en helt underbar vän!! Om du lyckats missa det;) <3

2009-10-21 @ 13:17:44
URL: http://modig77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0