This fucking kills me..



Hallå, Sitter hemma i soffan och försöker plugga vilket går rakt åt helvete..
Har inte orkar skriv blogg heller på länge, varken orkat eller haft tid, I fredags var vi hemma hos Malin och firade Marie som fyllt 18! mysmys :) men sen fick jag ont i magen och var så trött så jag gick hem :)
Sen så dagen efter tog jag cykeln hem till malin för vi skulle ha en riktig slappdag! och det hade vi minsann! Kom dit 12 tiden och så gick vi ner och kollade på film, Jane Eyre, jag hade inte sett den så det var väl dags ;) haha, ca fyra timmar kollade vi på den, rätt bra faktiskt :)! Sen kollade vi också på skräckfilmen som vi hade hyrt till dagen innan men som jag missade eftersom jag gick hem, malin hade alltså sett den ;) haha, jag hatar att kolla på film med någon som sett den redan :p menmen, det gick ;) Filmen hetter The Uninvited och var faktiskt riktigt bra! Jag rekomenderar er att se den :D spännande och lite skrämmande ;) naajs!
Sen blev klockan sex och vi var trötta och sega och då var det dags för mig att ta mig hem och äta lite (annat än chips, choklad och glass vill säga ehm..) väl hemma var det tacos, som vanligt känns det som, jag är inte jätteförtjust i tacos så jag gjorde potatisgratäng och kotlett istället, mumma (a) sen kom Ante och angelica förbi en sväng och pratade. och så kom johan och vi gick upp och myste med ännu en film, haha ;) I like movies!
sen soov! Nu sitter jag här, förkyld som bara tusan :S asjobbigt! snorar och hostar och har ont överallt. kan inte ens andas, men det kan ha att göra med att jag har panik för provet imon .. totalt, jag har brytit ihop några gånger inatt och två gånger hitills .. fan fan fan ! Men nu ska jag fortsätta innan maten! Hejs.

Fiijah           v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0