Trevlig helg sug och svälj!



Hallåj, länge sen jag skrev nu känner jag men jag har inte orkat, och det verkar inte som om min dator gjort det heller för den har ktånglat hela helgen! Just nu är min text jättekontig men jag hoppas att den inte blir så när jag publicerar inlägget för texten är så ful, hah!
Igår hade vi mys hemma hos Ida iaf! Spelade biljard och lips och umgicks, jag hade iaf hur kul som helst och det tror jag att dom flesta hade.. Mkt trevligt tack Ida för att vi fick komma :D
Sen idag klev jag upp nio tiden och gjorde mig iordning för att jag och johan skulle in till gävle en sväng för att byta lite grejor, men eftersom att jag blev klar så fort och johan inte ens kommit upp ännu, gjorde jag iordning en frukost på sängen till honom :D så kände jag mej snäll också:D Kokade choklad och bredde iordning en rejäl macka med alla möjliga pålägg på, hahahah . ja. Sen bar det av och vi kom in till stan vid kanske tio över tio, men så öppnade ju gallerina 12.. hmpf! Men vi gasade iväg till biltema och jula där vi blev kvar tills klockan tolv ;) hahah, iaf så käkade vi på subway, eller jag åt och johan "smakade" på halva, heh ;) gott iaf, sen bytte vi ett linne och så köpte jag en fondation också åkte vi hem :) riktigt mysigt ändå att åka runt utan riktigt någonting att göra, haha! Sen när jag kom hem åkte johan och kollade på match och jag följde med malin och skulle kolla på kissimissar! huur underbara som helt och gulliga så man nästan började grina (a) haha, ville ta med mig alla hem! nästan alla iaf :) Sen när jag kom hem mådde jag illa och var trött så jag har inte gjort någonting sen dess, inte ens kunnat äta, dryygt! Imon är det skolfoto, fan :S menmen, nu kom älsk så ska vi sova så man kommer upp imon och ser liite fräsch ut iaf, haha! Godnatten! :D Kram!

Fiijah     v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0