uuuuuuushc



Mår illa illa illa illa. usch... har iaf bakat muffins men kunde inte äta nån för jag har så ont i magen :S tror det måste vara kebaben i söndags som jag åt, aldrig mer, matförgiftad bläääääääsh..
Sen var det nio stycken som läste min blogg igår :O vet inte vad som hände för jag skrev bara ett inlägg och det brukar vara ca fyra-fem som läser, hahah ojoj. vet inte vad som hände :) men det är bra!
Har blivit lite dålig på att uppdatera som senaste dagarna men jag har total torka nu när jag är sjuk så då finns det inget att skriva om, förutom kanske, idag låg jag i sängen en timme längre än igår, idag spydde jag bara tre gånger osv.. inget vidare att skriva om, haha men nu ska jag lägga mig igen och slå på en film :) seeya!

------------------------Först ska jag kolla på How I met your mother ;)

Fiijah         v

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch för att vara sjuk säger jag bara!:( Krya på dig!!

2009-10-06 @ 15:08:02
URL: http://modig77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0