090922



Helloo. Kom nyss hem från Malin, kollade på en skräckfilm som göte hade med sig som var lite halv äcklig!
Vissa vågade ju inte ens kolla, haha ;) Sen när filmen nästan var slut kom anna och alla hundar :D Jag blev glad då för jag älskar hennes hundar ;D haha.
Nu har jag nyss käkat och ska snart läsa psykologi! usch, jag kan verkligen intenting och är jättestressad, men det är väl som det är i guess..

Imon kommer det vara en ganska kort dag igen eftersom att en lektion är inställd och vi börjar ju ganska sent också så det kommer nog gå rätt bra, förutom provet då såklart.. hjälp!
Men nu ska ja sticka och försöka läsa lite. Ha de bra! Hej.

Fiijah      v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0