Big night tonight..



Tjolahå. Börjar känna mej bättre nu, men man brukar ju göra det mot kvällen! Det gör allafall jag, iaf tills jag ska sova.. Har just suttit och läst en massa bloggar, haha vissa är så roliga att läsa för dom är så sjuka, vissa är mina vänner och vissa blir man bara irriterad på ;)   Dom bloggar jag brukar läsa just nu är:

Kissies.se
Gaybloggen.com
Paulinadanielsson.blogg.se
Dessie.se
Modig77.blogg.se
Falsksanning.blogg.se

Vad läser ni för bloggar? Förutom min såklart ;) ha ha!

Japp, det är mina tidsfördriv, sen finns det såklart lite fler bloggar jag läser fast inte lika ofta :) Nu ska jag ta en kopp te och mysa lite framför fotbollen, som suger just nu eftersom det står 0-0 tröök!
Sen blir det nog mormor en stund med bror medans vi väntar på Johan, haha ja vi, Gustav frågar stup i kvarten när johan ska komma, galningar.. (;
Blir nog kolla på Idol också där nere, men lite fika och så :D mysans! Hoppas ni också får en mys kväll!

Fiijah           v

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0