Bränn skiten



Fick en fråga på bloggen om inte kraven i skolan skulle höjas nu, och till svar kan jag personligen ge ett nja.. Jag vet inte, har hört att dom ska höja kraven i skolorna men det ända dom gjort hitills är väl egentligen att begränsa komvux! Att inte alla kan läsa upp sina betyg utan bara dom som har IG eller inget betyg alls. Men själv tycker jag skolan känns lite slappare nu, det handlar mkt om eget ansvar med det har det gjort hela tiden om du frågar mig. Politiker pratar och pratar, ja prata kan dom men att göra nåt åt saken ? Hmm.. Fast enligt mig kan dom höja kraven om ett år så hinner jag förhoppningsvis gå ut skolan innan dess och slipper en massa skitsnack. Tycler skolorna är så knepiga just nu så dom kan ju bara brinna ner allihopa. Så det var min åsikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0