Cykla på en ekorre eller nåt..



Hallå, sitter just nu och kollar på Idol -09. Och skrattar! Herregud alltså vissa är ju så dåliga så man skäms! Haha.
Nästa år ska jag dra med Mallan och skämas ännu mer ! HAHA, men som sagt ska man bjuda på sej sj ;) Jag kommer aldrig våga sjunga sj, aldrig sjungit för någon, ingen. Inte ens Johan, eller han råkade höra när ja sjöng i duschen en gång, men hah, ja menar, ja.. !

Imon är men hemma också, har inga lektioner och jag mår ändå inte jättebra så det är väl lika bra det :)
Ska nog ta det lugnt och plugga lite och sen kanske fota lite me malin och anna, sen blir d nog jäderfors på kvällen, he he..

Nu ska jag ta en macka, sen tvätta håret och sen ska jag nog slå på en film! mys! Också har jag mycket att fundera på.. Och irriterad är ja, mkt irriterad och elak! passa er! Fast först måste jag efterlysa johan! PÖÖÖÖÖÖÖJK! VART HÅLLER DU HUUS!?
aja, det får duga, nu ska jag alltså ta en macka! Godnatt.


Fiijah         v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0