M 090921



Hej, ja jag vet jag har inte skrivit nåt på länge, men jag har verkligen inte haft någonting arr skriva om.. hehe.
Kom nyss, eller inte nyss men för ett tag sen hem från skolan, känns så skönt!
Trodde att den här måndagen skulle bli hemsk men den blev kort och lugn! Ett prov men det gick...helt ok hoppas jag verkligen! Sen vid 11 tiden åkte jag med Anna hem från skolan och nu sitter jag här :D ska snart käka nudlar och wok!  mm. Inatt vaknade jag när johan skulle upp på praktik klockan två! Stackaren, men sen ringde han vid fyra och då hade det inte varit någon där när han kom dit så då ringde han och sa att han kom tillbaka igen, dumma gubbar.. haha, sen vaknade jag igen när han kom hem så sov vi ett tag till. Men så måste vi kliva upp sju för då fick johan skjutsa mig till skolan (a) ;D

Nu ska jag kila och göra mat och sen kolla på en film! :) hejsvejs!

Fiijah       v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0