yeeash



Shaa, Sitter nu och kollar på Idol med mami papi och bro (; Börjar fundera på om jag ska ta en macka i pausen men jag är inte säker för det känns som jag haft nåt i munnen hela dagen! haha, men ändå tror jag inte att jag kommer kunna låta bli för jag tycker om att ha något i munnen hela tiden (a) Haha! Matvrak......

Kollade nyss på andra avsnittet på sesong sju av One tree hill, spännande, börjar hända säker redan! Längtar redan till nästa tisdag ;) I helgen kanske jah blir hundvakt till en av Anna hundar! :D Om jag inte åker till Kalmar dåsåklart på hemligt uppdrag ! ;)  Men nu ska jag kolla och sen plugga massa hela natten! fyy. kommer inte bli nåt sova inatt nejnej. Men som tur är har jag sovmorgon imon så det är väl bra! :) byebye!

Fiijah          v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0