Crazy morning



Godmorgon! Det ringde nyss en försäljare, jag brukar aldrig svara när jag ser att det är sånna, men nu svarade jag iaf.. Såhär löd samtalet:

Jag: Mmm, hallå?
Försäljaren: Ja hej jag ringer från blablabla, vem talar jag med?
Jag: Mhm, Sofia..
Försäljaren: Jaha, är du Christers dotter?
Jag: ja..?
Försäljaren: Okej, och hur gammal är du?
Jag: 17.
Försäljaren: Jaha, ja jag gissade på 20 minst!
Jag: Eh, okej
Försäljaren: Jaa, men då får jag återkomma hejdå!
Jag: ah, hej..

Hmm, ska man ta det som en komplimang eller tvärtom om att han gissade på en 20+ som bodde hemma och levde på pappa.. haha, säg det.

Nu ska jag iallafall göra mig iordningn för ska snart med Malin till ica och handla morötter, haha. Sen blire det film tror jag :) Vi har ju studiedag idag, skönt men jag hade varit ledig idag ändå eftersom jag ändå inte har lektioner på tisdagar, hah, men klaga ska man ju inte göra, jag önskar bara att det var imon vi hade studiedag! Onsdagar är dom värsta dagarna, och imon har vi även prov.. Fuck.. Hej

Fiijah          v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0