Lite halvtråkigabilder. (:



Hallå igen, var nyss ute och träffade mallan en snabbis :) alltid trevligt! :D
Har inte pluggat allt för mkt ida som jag sa att jag skulle göra, bara läst lite, vilket såklart är rätt bra för att vara mej ;) haha! Men nu kommer det lite bilder iaf som jag fotat . :) Här har du Anna!


Gillar den bilden :) Var kolsvart ute när jag fotade men tack vare blixten blev bilden ändå så pass ljus ;) Johans bil hjälper till också att få bilden lite cool ;D

Låång slutartid ;D gosh i love my camera! Lite tråkig men ändå.. heh

Hahaha, min mat idag! (x   Foodmonster!

eh, ja..

Avslutande bilden på trollskogen i järbo, yeah, deni sandvikare!!

Nu ska jag ut och gå ;) hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: anna

2009-09-24 @ 18:42:36
URL: http://modfig
Postat av: Anna

Dem två sista bilderna är bara såå fina:D

2009-09-24 @ 18:43:32
URL: http://modig77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0