Finally friday again!



Hallå, Äntligen fredag! Längtat i en hel vecka nu ;) igen, haha !
Hade ingenting i skolan idag, började med att min mobil dött så jag vaknade inte förens nio typ så jag fick åka med johan in, men då hade jag redan missat första lektionen, som tur var visade det sig inte vara en allt för viktig lektion vilket var tur :) Så vi satt i ett grupprum jag, malin, malin och marie och pratade lite innan engelskan, men så fick vi jobba hemma på engelskan och sen också på projektarbetet :) Najs! Så jag och Malin som slutade då åkte hem :) mys!

Nu sitter jag på mitt rum och tänkte att jag skulle städa mitt skitiga rum, men jag kan verkligen inte städa utan hög musik, och då menar jag JÄTTEhög musik.. Så brände iordning en skiva och satte igång, drog på ljudet på högsta, det är bara det att jag har en ganska stor högtalare så det tog inte lång tid innan mamma kom upp med händerna för öronen och såg inte jätteglad ut konstigt nog (a) Hon hade nämnligen försökt prata i telefon men det var ingen av dom som hörde.. hehe, bara min musik ;)! Hög musik är väl det bästa som finns! Och musik som dessutom är bra blir ju inte bättre, men nu hamnade jag här istället för att bara lyssna på musiken och känna öronen domna bort för en stund ;) åh, nu vill jag åka på konsert! En ordentlig en.. Nästa år så jävlar! ;)
Ikväll blir det nog jäderfors för min del :) Ska försöka dra med Johan ut och fota lite! Älskar att åka runt och få kickar av att man får en eller två bilder som man nästan smälter när man ser dom sen :) lovely!

Imon ska jag till Gävle med mammi eftersom min garderob bara har sommarkläder.. haha, kanske kan bli liite kallt i höst och vinter, så det blir alltså höstshopping, men det är bara mamma som säger så, själv vill jag bara ah en BH, t-shirtar och nån snygg klänning, och dom snygga skorna som jag hittade när jag och malin var inne i valbo sist! Najs! Menmen, mamma brukar vara bra på att muta mej, hon betalar alltid om det är nåt hon gillar.. Som jeans tillexempel, jag hatar jeans....

Sen ska jag hämta vovve och vara hundvakt tills söndagen :D myyysans! Som Anna sa så får Johan passa sig så att han inte hamnar på golvet ;) tur för honom att jag har dubbelsäng!haha.
Ska bli skoj! Då kan jag och malin gå ut och gå med "våra" hundar som små mammor istället för med barnvagnar, ;) Jag skulle nog faktiskt föredra hundarna i några år till så.. (Y) Men jag vet inte med Malin ;)
Nu ska jag fortsätta städa lite och dunka musik! Passa er för att gå förbi här, och nej huset kommer inte att rasa.. tror jag!? ;)                           Oops, nu "råkade" jag rita på min vägg, så kan det gå när man inte tänker (a)

Fiijah         v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0