Finally friday!



Hejsan. Igår skulle jag följa med Johan när han skulle hämta pappa i sandviken klockan tio, men när vi var där så svarade han inte på mobilen, vi ringde och ringde hur många ggr som helst men han hade den avstängd, i en och en halv timme åkte vi runt och väntade på att han skulle höra av sej, vilket han inte gjorde, så 11 tiden åkte vi hem och sov, eller johan sov och jag läste engelskabok, sen tillslut kom han hem med en taxi, då hade hans mobil dött och han kunde inget av våra nummer, haha. så det kan gå :p menmen.. 

Idag har jag varit i skolan för typ första gången den här veckan! Okej, jag hade en engelskaredovisning i ca tre min men ändå ;) Redovisningen gick bra och jag och malin pratade på lite om boken som vi hade läst :) brabra! Sen pratade vi med Danne om projektarbete och kanske är vi lite klokare på ämnet nu ;) hah.
Så åkte vi hem på halv 11 bussen och sen dess har jag bara kollat på en film, och varit i sandviken med pappa och handlat mat tills ikväll när det blir grillat! mmm ;)

Senare ska jag äta och sen åker nog Johan och jag till jäderfors :) Får se vad vi hittar på sen.
Nu ska ja kila . hejs!


Fiijah        v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0