Gaah, panik



Shoo. Har precis bytt om till mitt nattlinne och sitter just nu i sängen och svettas! Fan att mitt sovrum är så jävla varmt, kan man inte typ bygga in en jättestor luftkonditionering i väggen eller så, för jag kan verkligen inte sova när det är för varmt! Hellre iskallt än varmt..
Men då är det ju så att Johan inte tycker om att sova när det är iskallt, för då fryser han säger han, men hallåå. Det finns väl täcken och vad har du mig för? ;) mohahah. Nejmen nu ska jag öppna fönstret allafall för johan har inte kommit ännu och då kan han inte klaga :L fan bara att min äckliga grannar sitter och leker skorsten utanför! Yuck! Det stinker och så låter dom illa eftersom att dom bara hostar och låter som om dom ska dö vilken sekund som helst! Gå in och lägg er..

Har läst en sida av mitt plugg! Fattar ni EN!? Helt sjukt och omöjligt att jag ska hinna med alla.. Gaah. :( Jag blir ledsen, kan man inte typ anställa någon till att göra sånt och sen lägga in det på typ ett usb- minne och trycka in det i mitt huvud! Jaa, det kanske jag ska marknadsföra ;)  Haha, men nu ska jag läsa svenska innan  jag somnar! men visstja jag sover ju inte på nätterna, he he.. aja hejsvejs!

Fiijah        v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0