Gävle ikväll!



Hejsan, just nu sitter jag och väntar på att "Idol" ska börja, jag har suttit och väntat i ca två timmar eftersom jag inte haft så mkt annat att göra, haha. Kollade på det allra nyaste One tree hill avsnittet, första svsnittet på sjunde sesongen! yeeeeeeeh, som jag har längtat tills det ska bli premiär på den :D Dock var det bara premiär in the US igår och kommer nog inte börja sändas i Sverige på några månader, menmen.. Lite segt avsnitt men, bra :)
Har ju trots allt kollar på One tree hill hela dagen, har alla boxar som kommit ut hemma, haha nu väntar jag bara på att sjätte boxen ska komma ut så att jag får köpa den ;D Freak.

Har också hunnit att gå ut med Mallan en sväng :D mysmys! så länge sen jag träffade henne, pratade om det roliga jag missat i Berlin, hehe. Bra att dom hade skoj, men jag är ändå nöjd med att jag stannade hemma, känns skönt att jag inte ångrade mig som alla sa att jag skulle göra utan att jag bara känner en lättnad över att jag gjorde som jag själv ville. Jag låg ju ändå hemma i feber nästan hela den veckan så. Sen med mina tråkiga problem att sova och dom tiderna som resan innebar skulle faktiskt inte att funka, och sen skulle jag absolut sakna alla här hemma. Eller inte alla, men dom flesta ;) haha.

Nu ska jag skicka mitt samhällsarbete till min FC så att jag kan skriva ut den på skolan imorgon och redovisa, vilket jag hatar, det värsta jag vet är att redovisa inför folk, hoppas att många bestämmer sig för att stanna hemma imon som Malin sa att dom gjort i måndags, haha skulle vara en lättnad för mig. Inte för att jag inte tycker om min klass, jag hatar det ändå det spelar nästan ingen roll inför vem eller vilka jag redovisar.. Tur isåfall att det är min klass och inte någon annans ;) haha!
Sen ska jag göra en macka och varm choklad innan Idol och sen bär det av mot pojken i jäderfors över natten :D  Och imon är det som sagt tandläkaren , jag är grymt irriterad på det nu för jag måste åka in till halv åtta, det tar kanske tio min eller två timmar, jag har ingen aning! och jag börjar skolan typ 11. grr..
Men nu ska ja kila, får se hur morgondagen blir imon, bara att vänta och se men det känns som att det kommer bli ett helvete, en låång dag och tidig morgon och så, bläääää. Önska mig lycka till! :)  haha
Hej.
(PS. kom ihåg att det är idol i Gävle ikväll så håll utkik efter "kändisar"!) (:

Fiijah       v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0