Godkväll, godnatt



Godkväll, borde egentligen sova nu och jag känner mig faktiskt ganska trött, men så hamnade jag här endå eftersom jag ändå skulle kolla mejlen.. Ganska mysig kväll, jag och Johan tog ett varmt bad, som johan sa men jag kan säga det att det var kokhett! Faktiskt förvånad över att jag inte fick brännmärken nästan, hehe, så tvingade ja på johan en ansiktsmark som han tvättade av nästan direkt, hah, så hade jag en sj också såklart! Det stod att den skulle vara värmande, och faan ja, så fort ja kletade på den i ansiktet så började det värma och bränna som fan, ascoolt! fattar inte hur de kan bli så ! haha :D ;)

Sen så somnade johan nyss, och jag sitter här.. Men det är väl helt ok, iaf är jag ju trött, det är inte alltid! skönt,  men såfort jag släcker lampan och kryper ner kommer tröttheten att försvinna! hah, wee.
Menmen, ska iaf försöka nu, godnatt allesammans!

Fiijah        v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0