Godmorgon..



Godmorgon! Eller ja, jag vaknade faktiskt för länge sen men ja. ;) jag tycke ändå att det fortfarande är morgon.
Idag är jag ledig, som nästan varje tisdag, eller vi har en lektion som är religion men man skulle inte behöva gå på den och då känns det onödigt att åka in om ja ändå inte mår jättebra, men det blir självklart plugg här hemma.. suck, känner verkligen inte för det idag! Senare kanske jag ska träffa Mallan också! ska bli massa skoj för det var jättelänge sen jag träffade henne :D Prata lite så kanske vi tar lite vimmelbilder eller så (X haha, skulle ju va skoj.

Nu ska jag gå ner och leta på mat i frysen , jag antar att vi inte har någonting hemma som duger för mej så jag får väl antagligen vänta tills mamma eller pappa kommer hem efter att ha handlat nåt. sen är det ju bara det att jag redan är hungrig och ingen av dom slutar före 4, hm. jaja ddet löser sej väl :)
Imon ska jag till tandläkaren i gävle ! fyfan jag vill verkligen inte dit! och jag vet inte om ja kommer att hinna på samhällen heller, visst jag har tid klockan halv åtta! fattar ni!? HALV ÅTTA! är dom störd.. fy..
menmen, får se hur ja kommer in bara, hah.
Nu ska jag ner och se om jag får svälta i några timmar till (: Seya!

Dagens citat: "Love makes everyone a little gay"             - Haha.

Fiijah     v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0