Hippansippan!



Det är tur att det är Annas vovve och ingen annans för då hade jag aldrig lämnat tillbaka henne! Så mysigt att ha en hund i huset (: Alla här hemma är lite kära i henne för hon har varit helt underbar tycker ja :D myshund.
Som sagt det är tur hon bor hos Anna för ingen hund kan ha det bättre än hos henne! :)
Om en timme ungefär ska jag nog åka med malin hem till Anna och vi ska lämna av hundrna där, haha det kommer bli tomt här hemma, fast jag kommer allafall kunna gå på toa utan att någon skäller utanför tills jag kommer ut igen ;) Fast jag kommer nog att sakna det också, hihi, tur att jag kan hälsa på när jag vill :D!

Nu har jag precis druckit varm choklad med grädde, inte för att jag frös, nej jag fryser aldrig, utan för att det är gott och för jag tycker det hör hösten till! :) Ska köpa sånnahär goda små marshmallows också som man kan ha i :) mumma! Ser fram emot höstlovet! Tänk så många mysiga kvällar vi kommer att ha :D Men varm choklad, nybakta scones, te, bullar och filtar och filmer. ååh. och Halloween, jag älskar Halloween! :D Hur kul som helst, hoppas jag blir rädd i år, vill vara med om nåt skrämmande (inte allt för läskigt såklart ;)
Traditioner är väl det bästa som finns, och födelsedagar, jag älskar tex, Julafton, Påsk, Halloween, Födelsedagar, Alla<3dag, och alla lov, men vem gör inte det lixom? Nån dum jävel som tror den är nåt...               (a)

Men nej, nu får det vara nog! Nu ska jag skörda mina hallon på farmville och sen packa hippans grejor! :) hejsvejs!

Fiijah       v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0