Hundskit



Hellu, nu har jag bakat klart och sitter med en nybakad muffins och kall mjölk! mmmmmn! kan det blir bättre :D
Nu sitter hela familjen bänkade framför tv:n och kollar på Idol, fast inte jag, jag sitter vid datorn, haha tkr det bästa är över nuså ;) Jag menar, falsksångarna som man skrattar åt är ju borta.. hehe!
Men nu ska jag packa mina grejer och sen vila en stund för jag har ont i magen av alla muffinsar! Men goda blev dom, haha jag är bäst på att baka! det började med att allting blev fel och muffinsarna såg ut som ihoptryckta hundbajsar i muffinsformar men när man smakade dom (ja, jag vågade faktiskt smaka eftersom att jag visste vad dom inehöll, alltså inte bajs!) och dom var faktiskt riktigt goda! Mmmmn, smakade som småa kladdkakor, mumma! :) Men som sagt, en räcker annars får man ont i magen! ;)

Åh jag måste säga det, jag älskar den reklamen när den börjar med en konståkare som åker och det är lugn musik, också kommer det en hockeyspelare och tacklar ner honom! haha, askul. ;) precis som det ska vara!
Men vad gör jag kvar här nu!? jag sa ju just att jag skulle kila, hmm, nu går jag. hej.. ;)

Fiijah        v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0