Längtar redan utan visshet



Sitter och kollar på matchen nu, Malta-Sverige och då börjar jag tänka på vår resa till Malta nästa år! Jag vill åka nu,nu,nu!! Ops, nu gjorde Sverige mål! Wee, 1-0 till Sverige då alltså. :)
Man tillbaka till malta! ni fattar inte hur taggad jag är för att åka dit :D Jättelänge sen jag var utomlands och att åka sj med alla mina vänner som jag tycker bäst om i hela världen kommer ju bli helt underbart såklart! Men sen filosoferar jag så mkt på att mkt kan hända på ett år, mkt som kanske gör att vi inte kan åka, usch, man ska inte tänka så men vem vet! Lägger in två bilder iaf så kan vi njuuta av dom tillsvidare! :D


Flaggan!

Se bara så vackert ! åååååååh.

Kommentarer
Postat av: Anna

Gaaah! Stackarn i Malta som gjorde självmålet, jag hade helt seriöst gått och gömt mig om det varit jag:S:S:S Men bra att Sverige vann:D:D

2009-09-09 @ 21:10:48
URL: http://modig77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0