Lovely day?



Hej, hallå, godkväll eller vad ni än vill höra.. Nu har alla gäster åkt hem och jag är trött, trött och ännu tröttare!
Mätt är jag också för den delen, och det är inte för den enorma smörgåstårtan vi hade utan tårtan därefter, jag tycker nämligen inte om smörgåstårta! Så ni små sötnosar som önskar det på min 18-års dag kan fetglömma! ;) sry! Men jag kommer ha massa gott ändå! aja. långt kvar ännu.... suck!
Carro och jag har pratat massa och sen kollade vi på lite One tree hill, like usual :) Så härligt att träffa henne !! my dear, dear friend. Imon har jag massa plugg, eller ja , ska göra klart det ikväll (WHAAAAAT) men kommer antagligen inte att hinna så det blir nog lite panikplugg imon på första håltimmen, school kills me...

Jag är lite kär i den här snyggingen ! ;)



Dont you? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0