Morgonsolen skiner



Goodmorgon! Har varit vaken sen halv tio ungefär och nu hamnade jag framför TV:n men datorn i knät. haha.
Har sprungit runt och letat en laddare till min mobil eftersom att det var totaldött med batteri men jag hittade ingen så jag väntar nu på att mamma ska ringa och tala om för mig vart hon har gjort av den ! haha ;)

Som sagt är vi hemma idag eftersom vi inte hade foto för att läraren var sjuk. visst är foto helt underbart kul, men det var skönt att vara hemma eftersom att dagens lektion ändå hade varit onödig..
men vi gör det bästa av saken och går ut och fotar ändå :D äntligen!
Men nu ska jag försöka få något i magen! Ha en bra torsdag! :) Kram

Fiijah          v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0