Nattinatt



Ja hej igen då! Nu har jag masserat Johan för han hade ont i ryggen så nu luktar det lavendel och nåt annat gott från min massageolja. Men jag ska inte klaga för den luktar faktiskt ljuvligt! Efter det så somnade Johan direkt, haha, kanske hade massageoljan en lugnande effekt, för isåfall skulle jag verkligen behöva den! Fast Johan somnar ju alltid såhär fort så ja.. Men att prova skadar väl inte, satans att Johan hann somna då! Jag kan ju lixom inte massera mej sj, jävla skit.. haha.

Jag ska allafall läsa min ferrari-bok som jag alltid gör nu förtiden innan jag ska försöka sova, att kolla på fina bilar blir jag glad av, haha, men jag måste köpa en mustangbok också, fan bara att dom böckerna är så satans dyra! Min Ferrari bok kostade mig ca 400 spänn, är man bilgfreak så är man, och den var ju faktiskt en julklapp till mej sj! hahaha..
Sen ska jag borsta tänderna, fylla på mitt jättestor öl-glas med vatten, bädda min sida av sängen och sen ska jag kanske försöka läsa någon sida ur min nya Stephenie Meyer-bok som inte går men särskilt stor framgång! Har inte läst mer i den boken sen jag skrev om den sist, vilket var flera veckor sen! Ojoj, men den är faktiskt grymt seg om ni frågar mig, men en vän sa att den började bli bra efter kapitel fyra, men så ska jag ta mig dit också, haha kanske ska ta och bläddra fram lite bara ;) Fattar ändå ingenting vad som händer nu i början heller. hmpf..
Imon är vi lediga igen, eller inte lediga kanske men behöver inte åka in på lektioner i skolan utan får plugga lite här hemma igen, det är skönt att man inte missar så mkt nu när jag ändå är sjuk och hade behövt stannat hemma! Senare ska jag nog också träffa Malin och kanske Anna också hoppas ja ! Kanske att vi får tid att fota imon :) Har tjajat om att vi ska fota i flera veckor nu men det har alltid kommit nåt emellan, sjukdom, drama, regn, tid, you name it! Men imon så sja vi väl fan ha tid !! ;) haha.

Nej, nu ska jag sticka iväg in på badrummet och sen byta om till nattlinne och försöka sova.. suck, vad tråkigt det är att sova! Onödigt också, skulle man inte kunna sova varannan dag istället, då skulle man ju garanterat vara trött då också när man skulle sova! Kanske skulle prova den teorin, vara vaken hela natten är jag ju ändå, haha. nja men jag kanske kan börja imon med det då ;) haha. Kram, Godnatt!


Fiijah         v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0