Nattinatten!



Godkväll, eller godnatt eller vad man nu ska säga! Jag har nyss läst ett utan dom två kapitel i engelskaboken som vi har tills imon, det kommer att bli lite stress med det imon men det får väl gå.. Kommer nog ändå få lite tid över på Psykoligin för att läsa just.. psykologi, men det har jag ju tid för i helgen då :) Löser sej nog..
Jag och johan har tittat på min bebisfilm, usch pinsamt, inte för att jag skäms för att Johan ser det, nej jag hade tyckt det varit pinsamt även fast jag varit sj! hah.

Nu ska jag krypa ner och försöka sova iaf :) Kortdag imon vilket känns skönt! Kommer hinna fota en massa och sen kanske, kanske det blir bio också med älsk :D Hoppas, hoppas!
Men nog med att hoppas nu, nu ska jag som sagt försöka sova, hehe. Godnatt alla, hörs imon!




Fiijah       v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0