Saturday



Godmorgon! Sitter hemma nu, kom nyss hem från jäderfors :) Älsk hade match och jag måste hem och plugga, suck, jag vill verkligen inte men det äe väl lika bra att göra så mkt som möjligt nu när jag ändå inte har så mkt annat att göra! Ikväll ska jag nog mysa med älsk och innan det kanske träffa malin :)

Känner mig just väldigt irriterad och arg! Varför kan jag inte säga, men så är det. hoppas det blir bättre allafall för en irriterande och jobbig lördag vill jag verkligen inte ha! Jag vill ha en glad, rolig och händelserik lördag! Hoppas att det blir så :) Och idag är det ju godisdagen! haha, min favoritdag, det sitter i sen man var liten och skulle handla lördagsgodis! Konstigt nog är godis godast på lördagar! Menmen, nu måste ja kila för att... plugga. wee.
Senare ska jag till händel som fyller 18 idag! GRATTIS! :)

Fiijah        v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0