Seeecret!



Hellu, nu har mamma kommit hem och hon har matat sin lilla fågelunge som skreek efter mat när hon kom innanför dörren med matkassen! haha, nu är jag mätt men jag kan knappast säga att jag är belåten, trots att jag inte åt mkt mår jag illa! usch, antagligen för att jag inte ätit på hela dagen och åt nu, menmen. jag har iaf ätit :D
Nu kollar jag och mamma på Hells kitchen, hihi. skojskoj!

Det blir antagligen inte någon resa neråt i landet i helgen heller utan jag blir hemma och jag och johan ska leka mamma, pappa, hund med annas vovvse Hippie ;) haha! Eftersom jag älskar djur är jag överlycklig! wee, ska bara övertala mamma klart och sen prata med Anna så är det fixat :D mysans, då kan jag och malin ha mysiga hundpromenader eftersom hon ska ha Ådi!

Idag åker Vickis till Rodhos med familjen, ååh jag är inte alls svundsjuk, ehm.. eller så är jag det? ;) självklart! haha. Nu ska jag nog ut på en promenad ! hejsvejs!

Fiijah     v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0