sjulahopppsan



Hejsan, jag har grymt otroligt tråkigt! Men glad blev jag när det var tre avsnitt av 2 and a half men på tv! Det är ju liksom hur bra som helst :)
Ikväll blir det nog jäderfors tror jag fast det är inte säkert eftersom johan ska hämta pappa i sandviken halv tio tiden och då kanske vi blir kvar här ändå,  får se :) Imon har jag en lektion och det är enhelska och vi har redovisning, jag har inte läst allt jag måste i boken! shit, börjar faktiskt få lite panik, men då vet jag vad jag ska göra ilväll iaf, och inatt, wee ! hah.

Jag är otroligt sugen på kexchoklad! mmmn, fatta gott! Hoppas på att Johan kanske kan låta mig springa in på ica när vi åker till sandviken , hih!
Nu är reklamen slut så jag ska fortsätta kolla :D seya!


Fiijah      v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0