Tell me a secret...



Godmorgon. Idag trodde jag att jag skulle vara näst intill frisk när jag vaknade, men fan heller Tvärtom har jag asont i halsen och kan inte ens prata! fan.
När jag klev upp imorse ringde telefonen så jag svarade, eller ja, jag fick inte fram ett ljud! Inte ett ljud, men jag fattade snabbt att det bara var en försäljare när personen utan att jag sagt något började babbla på om någon produkt som lät allt annat än intressant, eftersom jag ändå inte kunde prata slängde jag på luren! Skönt kändes det. Men när jag sen suttit mig framför Tv:n med en kopp Te, ringer telefonen igen! Och gissa då, jo det är samma försäljare också säger hon - Jag tror att samtalet bröts! HAHAH, neeeej det gjorde det inte.
Fortfarande vågade jag inte prata eftersom att om jag hade gjort det hade jag nog låtit som ett monster, men då hade hon nog förstås inte ringt igen, haha men jag la iaf på igen och nu har hon inte ringt igen, tror jag iaf, för det var någon som ringde nyss men jag svarade inte. hah. herregud..

Nu sitter jag och kollar på Top model 4, vilket man sett tusen gånger men det spelar ingen roll , Tyra Banks är ju cool, iaf enligt mej ;) haha.
Ska nog snart fixa nåt att äta, det blir nog rester idag eftersom jag vill ha mina fingrar kvar. ;)
Aja , nu ska ja fortsätta kolla.   Seya.


Fiijah         v

Kommentarer
Postat av: MM

Jag håller med, Tyra är cool! Och jag såg oxå på top model då! :P haha <3

2009-09-09 @ 15:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0