Today, like every other day



Hejhå. Blev hemma idag ochså eftersom att jag inte mådde bra i morse, också har jag haft fullt upp med min allra största hobby hela natten! Stirra i taket.. Precis som dom flesta nätter kunde jag inte sova och jag kan säga så mkt att jag sov sammanlagt kanske en och en halv timme inatt.. Somnade runt tre-tiden, sen vaknade ja, somnade, vaknade, somnade, osv. Så jobbigt, och i morse när Johan väckte mig, eller om jag vaknade sj, så var jag pigg konstigt nog. Så jag kravlade mig upp ur sängen och gick ner till min bror som satt och kollade på TV, han har feber så han är också hemma.. Men så började jag må så illa så det var bara ett besök till herr toalett och ligga på golvet en stund tills - BUHLÄÄÄÄÄ, eller vad man nu ska säga, men det var det bästa ordet jag kunde komma på (a) hehe. Sen gick jag och la mig en stund för att vila, men så somnade jag!! I hela två timmar sov jag! åh så skönt det var, hah. Sen har jag varit trött sen dess.

Nu ska jag allafall plugga, har svenska imon och jag bara måste åka in och redovisa några papper, men det är ju bara den lektionen så jag orkar! Ska se till att försöka få sova inatt, om jag så ska dunka huvudet i väggen tills jag däckar! hmmm. Andra förslag?
Nu blir det plugg allafall! Kram.


Fiijah        v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0