Todays sickness



Godmorgon, Sitter hemma i min säng igen, fortfarande sjuk, fortfarande illamående.
När jag vaknade i morse mådde ja så illa så att direkt jag kom hem spydde ja, kanske för mkt info. blä.
sen dess har jag haft ont i magen nåt grymt ! gaah, trött jag blir, men imon tänker jag nog åka till skolan vare sej vad som helst, nejmen hoppas på att må bättre imon så jag iaf får säga hejdå till malin  som ska till tyskland! :D

Nu ska jag kolla på film sen sova en stund, har en lektion idag och det känns onödigt att åka in på den annars och nu när ja är sjuk är det ju inget att fundera över.. menmen, så äre iaf. Bättre att stanna hemma så slipper jag förhoppningsvis bli mer sjuk eller smitta någon, hoppas ni håller er friska! Seya.


Fiijah       v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0