trååkigt!



Hej igen, nu har jag kommit hem! Ja vi fick faktiskt åka med halv tre bussen, tack vare att det var Danne vi hade annars hade jag fortfarande suttit i skolan antagligen! Men tyvärr hade jag ingen mat hemma så jag är fortfarande hungrig! dödshungrig! börjar faktiskt bli lite farligt! Kom inte hit, ;) hah!
Pratade nyss med Johan i telefon, han verkade ha tråkigt för han hade inte riktigt någonting att prata om :) hah!
Nu sitter jag och kollar på The Tyra Banks show, det är faktiskt rätt bra :) Snart blir det också top model, tjoho, hehe. Men nu ska jag kila och städa undan lite (x seeeya!

Även : Grattis till Elin Björkman som fyller 18 idag! :)

Kommentarer
Postat av: ElinPelin

Tackar Sofiaa!! :)

2009-09-24 @ 13:42:37
URL: http://eelliinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0