Usch eller nåt.



Tjoho, sitter i skolan nu på håltimme, hade nyss provet som var muntligt som vi fick veta när vi kom dit! Shit, panik, det hade tanten inte sagt något om! Men det gick ganska bra ändå :) skönt..
Nu sitter vi och väntar på nästa lektion som är historia, börjar fem över två, kommer missa bussen precis det är jag säker på! Bussen går precis halv tre så jag tror inte att vi kommer hinna bli klar innan dess, skulle kolla på en kortfilm och sen skulle han prata lite sa han, så nä jag tror INTE att vi kommer att hinna.. grr.

Idag ska jag bara slappa! Har ingenting som jah behöver göra tills imon utan jag ska bara läsa lite i engelskaboken och det är ju inte såå jobbigt, ehm. Sen blir ddet nog jäderfors i guess :)
Har inte käkat nåt idag så jag börjar må lite illa nu, valde att hellre plugga och få ett godkänt på provet än att äta så det blev som det blev, och eftersom jag vaknade lite senare än jag skulle kunde jag heller inte äte frukost.. Så ja, hoppas verkligen att jag får åka på halv tre bussen så att jag kan äta snart annars svimmar jag väl! Eller bryter ihop om inte annat, sen har ju den dumma cafeterian börjat stänga så att man aldrig hinner handla en macka eller så, och tydligen så ska dom stänga snart också, helt stört.. Då dör man ju alla skoldagar då.
Menmen, nu ska jag kila iväg och göra nåt annat, hejsvejs!

Fiijah     v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0