100909



Hallå igen. Kom nyss hem från Malin :D Vi har varit ute och fotat med Anna och hennes underbara vovvar!
Hhahah, innan vi skulle gå ut och fota var vi hemma hos malin och jag skulle ge hundarna vatten, först drack dom upp allt så jag fyllde på lite till och ställde ner den på golvet, men då tog trofé skålen i munnen och sprang ivåg medans allt vatten rann ut över hela golvet! hahahaha, och vi skrattade! Skrattade, skrattade och skrattade, haha sen halkade ha i vattnet också (x haha.. gulliga hundar detdär.
Sen gick vi alltså ut och fotade och det var roligt även fast vi fick besök av några dryga ungar, haha, en har jag haft på dagis vetja, haha. rätt söta men dryga och dom följde efter oss hela tiden, ehm. hah
Men det var skoj allafall och vi fick iaf några fina bilder :)

Sen stannade jag hos malin en stund och fikade och pratade lite :) mysans!
Nu är jag hemma och kollar på top model, haha igen (;
Väntar på mamma så att jag kan få mat, haha inte för att jag inte kan göra mat sj, utan för att det finns ingenting hemma ;) seya.


Fiijah      v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0