Short day



Hejsan! Idag var jag i skolan och åkte med johan in på morgonen, vi skulle börja klockan tjugo över nio så det var ju inte överdrivet tidigt jag fick kliva upp, men ändå var jag trött som tusan, haha! Lyckades vakna till ganska snabbt iaf :) Väl inne i skolan hade vi svenska och satt och lyssnade på läraren nästan hela lektionen! (den är typ 2 timmar) jag höll på att bli galen och ville inte alls sitta still. haha.
Efter den lektionen hade vi lunch så jag och malin satte oss vid ett bord på komvux med macka och fika,sen kom också anna och marie :D mumma, mke bättre än äckelkebabgrytan i skolan! Sen hade vi historia och genomgång hela lektionen där också suck. Inte konstigt att det kändes som man suttit på samma stol hela dagen! Efter historian slutade vi iaf och bestämde oss för att gå till hemmakväll ;) Malin hyrde film och vi köpte alla (Anna, Malin och Jag) lite godis att knapra på innan bussen skulle gå, sen gick vi ner på stan för ja skulle köpa skrivböcker till skolan vilket jag inte gjort ännu, haha lite sent ute kanske ;) menmen, nu är det gjort! Ville ha ett block med svampbob på men det var så dyrt att slänga ut på skrivböcker, så då blev det lite andra böcker:) fem för 60:- lite töntsnygga sådär (; hiihi!
Sen gick vi till rese och väntade på bussen :) Fick ju åka på halv tre bussen så vi var rätt nöjda :D
Nu är jag hemma och making big plans for my photoshoot for school ;) Fick en uppgift som faktiskt gav mig grymt många ideer, lite sam samma men :) Slutar tidigt imon så då ska ja tvinga johan att skjutsa runt mej och fota ;)


kollade just på den officiella New moon trailern på youtube nu. Det fanns saker jag reagerade på direkt som inte stämde! Fan, jag vill verkligen inte bli besviken  av den här filmen för jag tyckte att den här boken var den helt klart bästa boken.. Hoppas verkligen att jag inte blir besviken! Taggar! :D

Nu ska ja ner och kolla på Idol med mammi och pappi, bror är i juvas nu, faktiskt ganska avis!! Han ska ju få åka skidor, kommer ihåg alla våra läger till juvas, saknar.. hade såå kul allihopa! menmen, jag har dom allra bästa tiderna och vännerna nu och utan johan vore jag ingen så jag är mer än nöjd ändå :D Fast jag är avis ändå ;) hahahaha.. Slänger in en bild på min teckning som jag hållt på med hur länge som helst nu och är äntligtn.. ganska klar :) blev faktiskt ganska nöjd för en gångs skull! :D tell me what you think.

 
Orginalbilden på en av moster Gunillas underbara hannoveranare! :) Tyckte om denna bilden så jag försökte "rita av" den :)


Inte riktigt klar men jag menar, skitsamma (x

Nu ska jag dra ner ! Ha det bra, sista skoldagen imon så var glada för det! hoppas alla har nåt skoj att göra i helgen :) Jag har inga planer alls ännu, bara att jag och johan ska hitta på nåt imon :D skojskoj. hoppas ja.

Fiijah        v

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag gömde mitt godis när jag kom hem, så att inte någon skulle äta upp det (Någon är min syrra. hehe) Och jag och marie satt väl också med dig och Mallan på lunchen?:O:P

2009-09-18 @ 12:18:48
URL: http://modig77.blogg.se/
Postat av: MM

Har du ritat dte där? du har verkligen talang! :D

2009-09-19 @ 15:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0