Discobowling



Hejsan, Nu sitter jag hemma i min säng efter en ganska lång men otroligt rolig dag!
Började med att jag vaknade, eller rättare sagt blev jag väckt av johan och sedan en gång till av andreas, och sen igen av johan, då kände jag att det var lika bra att kilva upp! Men dom skulle ändå ivåg på match då så mamma fick komma och hämta mej! När jag kom hem duschade jag packade ihop lite saker och sen stack jag ner till Myllan! Då var klockan 11 ungefär :D
När jag kom dit satt vi och pratade en stund och kollade på lite videos på youtube, den med bebisar som åker rollerblades, hah! Sen så kom Angelica också så då slog vi på en film :D The dark knight, inte för att vi kollade mkt alls på den och tillslut bestämde sig Ankie för att åka hem och käka och jag och malin kände oss också hungriga så vi gick upp och fixade iordning hamburgare! Mumma, det var supergott och vi vart mätta på en varsinn hamburgare även fast vi gjort iordning två.
Efter maten gick vi ner och jag kollade lite på tv medans malin tog en dusch och efter det fixade jag hennes hår som blev hur snyggt som helst faktiskt! Men är man så snygg som henne så passar man i allt också ;)
Så klädde vi på oss och grejjade medans vi kollade på Madagaskar 2 , ni måste se den, det roligaste i hela filmer tycker jag är strutsarna! haha, dom är så otroligt fula!

Sen när vi var klara kom ankie tillbaka och hämtade oss och sen hämtade vi också Frida som skulle med ! :D
Efter att vi plockat upp henne åkte vi vidare rill jäderfors för att grabbarna skulle med såklart!
När vi kom in till sandviken åkte vi till Monroes vid jernvallen för där skulle vi käka, älsk bjöd mig på tacosbuffe och det var jättegott men konstigt nog och ovanligt nog också kunde jag inte äta mer än en liten tallrik, tack allafall!    När vi hade käkat hade vi lite tid på oss innan vi skulle bowlaså vi åkte runt lite på sandviken och kollade, sen gick vi in på trebekohallen där vi beställt bowling!
Satte oss en stund eftersom vi fortfarande hade massa tid på oss, men så vart klockan äntligen åtta och vi började prova skor, sen började vi bowla och det blev killarna mot tjejerna, killarnas lag bestod av Johan, Ante och Göte, och tjejernas lag av Fiiah, Myllan, Ankie och Frida!
I början sög jag, precis som förväntat men så helt plötsligt gick det bättre och bättre och så vann jag! Allafall över tjejerna, sen vet ja inte, helt otroligt tkr jag för ja har aldrig varit speciellt bra på något, och definitivt aldrig vunnit! Inte såhär iaf! (Nämnde jag föresten att det var Discobowling vilket var hur coolt som helst! love it!)
Hade iaf hur roligt som helst och man blir ju imponerad över hur duktig alla är! Vårat gäng ägde ju hela hallen! ;)
Efter det drog vi vidare på stan där vi gick en sväng och malin försökte få med oss in på krogen, haha, men jag och frida kommer inte in och varken johan eller ante hade någon lust, dom är ju hårda hockeygrabbar! hah ;)
Så vi gick tillbaka till bilarna och åkte till donken och satte oss och fikade glass och pommes med bea, haha (inte allt tillsammans, eller malin provade glass och bea men.. hehe! knäppis ;)

Sen vart alla lite trötta och ville åka hem , utom malin som då skulle ut på krogen eftersom vi var så tråkiga, haha jag hade stannat om jag kunde, men det kunde jag inte, istället hamnade jag här..
Även måste jag ju nämna och gratulera älsklingen min som gjorde ett mål (igen) i matchen idag! Du är väl för grym. bäst, älskar dig! Nu sover han och jag kan inte, men känner mej så trött så ska nog lägga mig ändå.
Har blivit grymt förkyld igen och det är värre än det var sist nu.. Typiskt!
Min näsa kan inte bestämma om den ska vara snorig eller täppt vilket jag stör mig mkt på! hahaha.
menmen, imon blir det biltema med johan allafall, haha kan ju bli roligt ! ska försöka leta på en kontakt till min laddare till kineskameran, hah! Hoppashoppas, hjälp mig att hålla tummarna för att domm har en! Måste..
Men nu ska jag göra så gott jag kan men att försöka sova! Tack för idag mina kära vänner, jag har haft så otroligt roligt och kommer drömma gott om den här dagen! Behövdes verkligen, tack tack!   <3    Godnatt..

Fiijah           v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0