Söndagen är tillbaka



Hejsan ! :) Dåligt skrivet igår men det hände inte allt för mkt ändå, men jag kan berätta nu vad jag gjorde allafall :) Först åkte jag och mamma till Jonas eftersom att han fyllde år :D Fick först smörgåstårta vilket jag inte tycker är särslikt gott men jag åt ändå och såg glad ut, för om jag hade tyckt om smörgåstårta hade jag nog gillat denna ;) haha.. Sen åkte vi hem också kom Johan och vi åkte in till sandviken och handlade godis och lite grejer så att vi kunde göra mat. Sen så kom vi hem och gjorde iordning en jättegod kycklingsallad! mmn :D Jag åt tills jag mådde illa ! Men gött vare, hade i - Kyckling, pasta, sallad, körsbärtomater, gurka och dressing ;D mmmm
När vi hade ätit satt Johan och kollade på någon film med pappa och gustav som ja inte tyckte verkade bra så jag gick upp på mitt rum och kollade på en egen film som jag vet är bra, hahah.
Tillslut kom Johan upp iaf och somnade bredvid mig en stund, stackaren var så trött också hade han lovat att hämta Stefan klockan ett, men sen ändrade han till två och Johan är dålig på att säga nej, hehe, han åkte iaf klockan två för att hämta honom i kungsgården och när han hade kommit dit hade det hoppat in en massa människor i bilen! haha, stackarn! Tur att jag inte följde med då..Men ändå hatar jag när han åker bil, jag blir så orolig då. haha. ;) Men han kom hem ganska fort ändå tyckte jag och när han hade kommit hem somnade jag direkt! Helt otroligt faktiskt men skönt som tusan! åh jag önskar att jag kunde somna på en gång som jag la huvudet på kudden som vissa andra, suck..

Imorsen ställde jag klockan på halv tio och fick panik när jag vaknade med solen i ögonen och trodde att klockan blivit myycket mer! Haha, men det visade sig att jag vaknade en halvtimme för tidigt tillomed ;) hah, klev upp kvart i tio ungefär iaf eftersom att jag skulle följa med familjen myllykoski till gävle på kattutställning, låter kanske ganska töntigt och jag kan säga att dom som drog i katterna såg ganska töntiga ut också, haha men det var massa mys för det fanns hur fina katter som helst! :D Men det luktade illa, haha men jag blev tokig i några små katter ! :D Tack så jättemkt att ja fick följa med :) När ja kom hem åt ja nudlar som jag och malin handlade på lild på vägen hem, haha jag gillar inte precis lild, men deras nudlar var faktiskt goda :D heh.
Nu kollar jag lite på one tree hill och senare kommer nog malin om hennes mage blir bättre! hoppas! :)

Ikväll ska jag och johan ta det massa lugnt och bada och så, sen måste jag läsa min bok tills imon också!
Menmen, nu ska ja ner och hämta vatten för jag blev törstig! Ha en bra söndag :)

Fiijah      v

Kommentarer
Postat av: MM

Roligt att du följde med! <3

2009-09-14 @ 10:26:51
Postat av: MM

Roligt att du följde med! <3

2009-09-14 @ 10:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0