You´ll never know..



Hello. Kom alledeles nyss hem från en promenad med Malin, Anna och två av hennes goa vovvar Ådi och Trofé !
Stannade för att prata lite och leka med hundarna i lekparken, hehe.

Imorse skulle jag egentligen gått på promenad med Ante och Göte klockam halv sju, men såklart ångrade jag mig direkt i morse och somnade om, ganska nöjd. haha. Men sen måste jag ändå kliva upp halv åtta för då kom det nå gubbar som skulle fixa glasfönster uppe på balkongen så jag fick gå ner och öppna. Då kunde ja inte lägga mig igen så ja satte mej för att äta frukost och då kom både ante och göte hem från promenaden, så dom satte sig och åt och så spelade vi kort! Jag skulle egentligen åkt hem på nio bussen men hade ju inget för mej hemma så roligare att stanna kvar nån timme till och spela lite mer kort, fast jag ångrade mig snabbt när jag började förlora heela tiden! menmen, skoj ändå :) När jag kom hem var jag hungrig och började direkt med att göra mat, ställde mig för att skära klyftor av potatisen och skar, eller snarare högg mig i fingrarna så att det blev ungefär som i en film när någon hugger kniven i en annan när det sprutar och skvätter! Inte lika mkt såklart men det skvätte lite överallt och verkade aldrig vilja sluta blöda! Sen efter ca 15 min slutade det någotlunda var det bara ett liitet, litet sår som knappt syntes, haha! Att det kan komma så mkt blod ur ett så litet sår.. hehe.
Sen fick jag i mig lite mat allafall, klyftpotatis, kyckling och bea, mmmmn! :D
Sen blev det klä på sig och gå ut med Malin och Anna då :D mysmys! nu hamnade jag här och har asont i halsen! Gaah, kan man inte få bli frisk eller !?
Här kommer lite roliga bilder på vovvsarna ! :D

Fotograf: ANNA MODIG -  Modig77.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack så mycket för en trevlig pratstund/promenad idag:D

2009-09-08 @ 21:24:12
URL: http://modig77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0