Find A flower



Men hallå. Nu är jag hemma efter en dag i valbo med gullet! Åkte in med pappa klockan 11 i morse och sen kom vi hem med halv fyra bussen :) Jag handlade två klänningar, hårmousse, deo, ett armband, mössa, ett par leggins och en present åt Solly (Säger inte vad ifall hon läser bloggen, he he). Tror det var alls, Sen hittade jag såklart en massa andra saker som ja ville ha men ja. Allt kan man inte köpa. Det var bland annat ett jätteskönt nattlinne och ett par assnygga skor! Men som sagt, det blidde ingenting med det.. inte idag allafall ;)
Sen när vi shoppat klart gick vi till IKEA och käkade, mumma! Men mätta så vi nästan sprack blev vi, men det var gott allafall så skit samma ;) Efter det kollade vi när bussen skulle gå och sen den lilla tid vi hade innan bussen gick stack vi till Toys are us eller va de heter. Hehe. Kollade på alla roliga leksaker och gosedjur som vi ska köpa när vi blir mammor, haha! sen tog vi bussen till sandviken där värsta läskiga saken hände! När jag, malin och frida sitter där och väntar så kommer det en jätteläskig gubbe (Eller man, han var kanske i 25-års åldern så ehm, hehe) också kastade han en väska ut på tågrälsen och sen vinglade han därifrån i en väldig fart (allafall så fort han kunde ta sig fram!) Vi blev jätterädda och gömde oss bakom en mur typ, självklart trodde vi det var en bomb i den! Vad skulle man tro! Men tåget kom tillomed men ingenting hände, så vi kröp fram från vårt gömställe och då ser vi gubben stå längre bort upptryckt mot väggen och kissar, antar vi allafall att han gjorde.. BLÄÄ! passa er för väggar vid rese! Så kom bussen tillslut äntligen och vi kunde åka därifrån! Pjuh ;)

Nu sitter jag hemma alltså och har provat kläder enda sen dess, imon blir det bowling och äta ute med en massa härliga människor ! :D Ska discobowla på kvällen och innan det ska vi käka, vart vet jag inte men det blir nog bra! Jag ska ha en av mina nya klänningar och svårgådda skor ehm, kan bli intressant men man får ju snygga långa ben såå.. Malin ska ju också ha svåraskor så vi kan flamsa och ramla ihop haha!
Innan kanske vi kan fota? killarna ska ju ändå på match så vi har ju inte mkt annat att göra! skojskoj :D Hoppas på bra väder då!
Nu kom Johan nyss och min bejb har köpt sin första bil! :D Den var faktiskt inte så jävla ful som jag vart elak och sagt hela tiden utan som förstabil är den riktigt bra! Fast jag kan ju helt klart säga att han är värd bättre ;) haha, ingenting kommer vara bra nog ändå så den blir bra. HAH! Om ni frågar mej ska det vara en Ferrari, mustang, camaro, lamboghini, porshe, corvette eller liknande, ja ni fattar ;=) Eller åt minstonde en Audi TT HAHA. jag är hemsk..
Japp men det var min dag idag och lite om mina planer för imon! Hoppas allting går som planerat, nu ska jag grilla och sen bär det av till jäderfors :) Seya!


Fiijah       v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0