Finally im tired!


Någon du älskar
  - Johan, familjen och vännerna!
Någon du har känt länge och fortf är vän med - Många det, men längst är carrolutt<3
Någon du aldrig trodde du skulle sakna - Huh?
Något du vill ha tillbaka - Hur lätt det var att vara liten och massa mer saker.
Någon du delar massa minnen med - Carro! Ja, alla mina vänner !
Någon som känner dej bra - Myllan
Något du aldrig önskar du gjort - Det vet jag inte
Någon du trodde du skulle komma bättre överens med - Hmm, ja säg det?
Något kul som hände förra året - Ja?
Någon du litar på - jag har svårt att lita på folk, men det finns några få.
Den du fick sms av senast -  Älsk
Den du skrev till på msn senast - Malin!
Någon som får dej att le - Johan<3 Och såklart vännerna!

Ja, ett litet fördriv på tiden allafall! Tog säkert hela fem minuter att tänka ut alla svar på frågorna, hehe.
Men vet ni vad! Jag är så trött, det var länge sen ja var så trött och det känns som att jag kommer att få sova inatt! Utan att stirra i taket mer än en timme ! Härligt! Skönt även att jag är ledig imon ;) Så då blir det shopping med sötnosen Malin! Najs :D
Var ute med henne på en promenad i över två timmar, haha gick runt och pratade och flummade som vi alltid gör, och träffade på en och annan ny vän, bland annat får, larver, hästar, ja . hah. Jättemysig promenad och jag kände mig så glad när jag kom hem! Mycket bra humör, vilket kanske inte var så roligt för johan som inte är ledigt imon! För är jag på bra humör är jag dryyyyg och retas och skrattar nästan hela tiden, tillslut somnade han. haha! Nu ska jag lägga mig får se hur det går ! :D Ha det bra! Kram.

Godnatt, Fiijah            v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0