Välkommen 1 Oktober!



Hellu! Nej jag har inte somnat ännu, fy, jag borde verkligen sova nu och trött som fan är jag också, men jag kan verkligen inte för jag stressar upp mig på svenskaredovisningen imon och jag har kanske läst hälften av häftet som man ska läsa, eftersom att det brukar ta så lång tid innan jag ens blir trött tänkte jag att jag kunde läsa det när jag gick och la mig, men fan, just då ska jag bli trött och vilja sova! hur sjukt är inte det..
Nu är det snart 1 oktober! Aldrig mer 30 september år 2009, hemskt att tänka så, haha aldrig någonsin!! Halva detta inlägg kommer vara sista september och den andra halvan 1 oktober, coolt, så fort klockan blir 00.00 hoppar jag över till ny rad för då är det ny månad ;) hihi, och ny månad betyder en månad mindre innan jag fyller år! wee känns otroligt skönt!! Men ändå börjar jag få lite ångest för jag vill inte bli vuxen! Jag vill bo med mamma och pappa och vara barnslig och att allt ska vara som förut! Viss, jag vill köra bil och kunna dricka vin med vänner kanske, haha men ändå.. Tänka att man måste skaffa jobb

och så, uschabuscha! Nu bytte jag rad :D ni vet vad det betyder ;) ny månad, och klockan är alldeles för mkt för mej! Nu ska jag läsa en sida till sen skiter jag i de! nu jävlar ska jag sova när kroppen för en gångs skull vill ;) hihi. Natti!

Fiijah    v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0