voff på er alla!



Hallå! Vet, inte hunnit skriva nåt idag men jag har haft fint besök hela dagen så jag har haft fullt upp hela tiden :D Nu har iaf hon somnat ;) Både lillvovvsan och Johan ligger på varsinn sida av mig i sängen och snarkar ;) haha!
Hon har hängt efter mig hela dagen idag och så fort jag rest mig har hon också gjort det, går jag iväg följer hon med, tillomed när jag var på toa satt hon utanför och väntade, hihi, jag känner mig omtyckt! like it ;) Nu förstår jag hur pyttipanna känner sej, fyrpelt (?) upp ;) hahah!

Tidigare idag var jag och mamma in till Gävle och shoppade lite, jag handlade en ny BH, två mössor, en t-shirt och leggins, hahah ;) nais! Sen käkade vi på Helt enkelt, dom har hur god mat som helst där! mmn! men dyyrt är det, minst sagt ;) Men det var det värt! Mamma&Sofia-dag :) mysans!
Sen har jag inte gjort mkt idag, långa många promenader bara, haha, gått säkert 8 promenader idag iaf, korta som långa ;) Men nu ska jag försöka sova så jag kommer upp imon i skaplig tid :D
Måste även såklart säga GRATTIS till Anna och Wille som är bäst !!!!!!!!!!!! <3
Läs varför på hennes blogg: Modig77.blogg.se ! Godnatt.

Fiijah        v

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tusen tack, helgen har varit helt otroligt för min och Willes del!!:D Och tusen tack för hjälpen med Dippan också, nu vet du precis hur jag känner mig när jag har 4 svarta saker som ständigt springer efter mig. Stannar jag, går dem rätt in i mig;) Haha.

2009-09-27 @ 20:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0