vovvsanplutt



Ellu, dags att sova nu! Men jag saknar hippan jättemkt, haha helt sjukt, jag har haft henne en dag och en natt och blev ändå såå fäst vid henne ;) haha, Men det går inte att undvika att tycka om Annas hundar!
Anna, när jag skaffar hund ska du få hjälpa mig träna upp den ;) hihi.
Fick veta att jag hade en massa, massa plugg idag, men jag orkade inte göra så mkt då för klockan var rätt sent, visst nu är hon ännu senare men jag är faktiskt trött :) härligt, ska krypa ner nu så jag kommer upp imon för vi börjar tidigt! fy.. Godnatt!

Fiijah      v

Kommentarer
Postat av: Anna

Självklart ställer jag upp och hjälper dig att uppfostra din hund!;D

2009-09-28 @ 08:48:25
URL: http://modig77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0