Whata morning.



Godmorgon, ja jag blir hemma från skolan idag igen, trodde att jag skulle vara bättre nu men det känns som att förkylning och allt möjligt kommer tillbaka hela tiden, så fort jag tror jag ät frisk! Igårkväll när vi hade gått och lagt oss fick jag en sån plötslig huvudvärk, så jäälva ont, så jag sov knappt på natten (vilket inte är så ovanligt såklart) men tillslut efter tre ipren och massa vatten och två toalettbesök (kissis av allt vatten, hehe) så kände jag inte att jag hade ont mer och lyckades tillslut att somna!
Imorse när jag vaknade kollade jag på klockan - 15.21!!!!!! VAFAN har jag sovit så jävla länge! Skickade ett panikslaget sms till Anna som snabbt garanterade att det var min klocka som gick fel! haha, men då hade jag redan hunnit springa runt i halva huset som en galning, klockan var bara halv nio (bara och bara jag hade ändå missat bussen..) Men så kände jag när jag hade lugnat ner mig huvudvärken igen, ännu värre , har aldrig haft så ont i huvudet någongång i hela mitt liv! Tillslut snurrade allt och jag spy*de på golvet i mitt rum...

Fyfan, jag ville verkligen till skolan idag..Känns som att jag missar så mkt annars, fast jag missade ju inte så mkt förra veckan iaf, men ändå, sen ville jag träffa dom som kommit hem från Tyskland! Skulle bli så roligt att höra vad dom varit med om.. Men om jag har tur så mår jag bra imon! :)
Nu ska jag äta en till Ipren och dricka lite te får se om det släpper, sen blir det plugga samhäll och engelska!

Hoppas ni får en bra dag i skolan, och jag hoppas att jag kan få bli frisk snart! Måste verkligen det..
Kram.

Fiijah       v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0