Dyngpromenad



Hejsan, var ute på promenad med Anna, Ida och vovvsarna, hundarna hittade en vattenpöl som dom tyckte var jätterolig, dom kunde bokstavligt talat simma i den och Skrållan försvann i pölen haha, dyngsura och skitiga. Kul för anna (x ! alltid lika mysigt och man känner sig så mycket gladare och avslappnad på promenaderna, prata av sig och andas härlig frisk luft!! omringad av fina vänner. kan det bli bättre :) Ja, jag hade kunnat vara frisk, vet att man brukar kunna må sämre på kvällarna men det är jobbigt för nu har ja feber tror ja, känns precis så och jag är varm så borde ju vara det, uscha! Skönt att man kan jobba hemma på Engelskan imon ifall det inte skulle bli bättre! Men hoppas gör jag verkligen, så jävla tråkigt att vara hemma på dagarna, har insett det nu efter att varit sjuk ett antal dagar, suuger !

Idag kommer Johan hem också, sitter och väntar på honom nu och hoppas han kommer snart för eftersom jag inte mår så bra vill jag bara gå och sova nu..
Imorgon ska vi gå på bio, jag som inte har ett öre, tur man har gratisbiljetter, wiho. Bio kan man ju gå på även fast man är sjuk, det är ju skönt. Pappa ska också köpa sushi åt mig, hih, mmmums! Verkligen helt besatt av sushi, fattar inte haha ;) Gott som fan äre iaf, Pizza och donken kan slänga sig i väggen om jag ska vara ärlig :) skönt faktiskt, äter mycket hellre sushi än sån skräpmat, bra sofia!!

Men nu ska jag vila en stund innan jag svimmar, suck. seeeeeya!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0