freedag!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Usch, sitter och kollar på Outsiders just nu, en tjej på 18 har precis gift sig med en gubbe på 51 år!! Han ser verkligen ut som en gubbe också, och hon ser ut typ som Amy Diamond, en liten flicka och en gubbe alltså.  mygod!! Mår lite illa nästan..
Självklart ska man få vara med den man älskar men jag menar, hans dotter var fem år äldre än hans fru!? jag tycker iaf det känns mysko, läskigt och fel.. Hade han sett ut som Johnny Depp så hade jag såklart förstått henne mohahaha!

Idag blire partay :D ska snart sätta igång och städa, orkar iinte men det måste ju göras haha. :)
först ska jag läsa lite i min engelskabok, och kanske åka in till gävle en snabbis :)
Men nu ska ja fortsätta med mitt ;D seeeeyah


Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0