lalalal



Åh, jag önskar att mitt projektarbete hade varit att inskaffa djurpolis i Sverige! Hade verkligen behövts..
Kanske kan man ha det som eget projekt ändå nu fast skolan tar slut !:) Bra ide, skule nog gå ganska bra med tanke på att Sverige tack och lov har ganska många djurälskare! Annars hade jag inte kunnat o här.
Undrar vilket land som är det mest djurvänligaste landet, det värsta är att jag tror att det kanske skulle kunna vara Serige? Bara nåt jag fick för mig, kanske är helt ute och cyklar. Hoppas att jag inte har rätt.

dag fick jag hem min Balklänning, äntligen! Dock var den så otroligt ful så jag känner mig arg och ledsen fortfarande, för den såg verkligen inte alls ut som den skulle gjort. FANFANFAN!!!!!! Jag vill inte se ut som en zigenare på balen, buhuuuuuuuuu. Tagga studentklänningen då som Annagull och jag beställde igår, den mååste vara bra!! pleace, och låt bli att skratta åt mig på balen... drömen sprack där iaf! skitbal kommer de bli. usch

jaja, bloggen har blitt en klagblogg nu, men det får ni stå ut med. men nu ska jag plugga engelska.. bye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0