momomomomooooooooooooho


Helloo,  Sitter och känner så många känslor att jag knappt kan namnge hälften av dom..
Mamma och jag skulle fixa att beställa balklänning nu, äntligen.. Men dom har krånglat till det så jävla mtcket så jag är jääävligt nära att kasta datorn genom fönstret, pappa låste in sig i tvrummet, och mamma har nu gått och lagt sig. så jävla pissed off så nu skiter ja fan i det! Kuksida.

Sen lämnade jag av älskade vovven idag också, kändes verkligen hemskt, haha! Har haft så mysigt med henne och hon har inte lämnat min sida en enda gång och inte jag hennes heller, eller jo en gång följde jag med pappa till svans och handlade lite, det tog kanske tio minuter men när jag kom hem så var hon överlycklig, mamma sa att hon hade ylat och gnällt vid dörren hela tiden jag varit borta. Då kände jag mig nästan lite rörd, haha! så gulligt, det är sånt man mår bra av :D Men nu är hon inte här och jag har ingenting alls att göra.. Jag vill gå ut och gå, plocka upp bajs, gräva kattbajs ur hennes mun, leka med igelkotten, leka kuragömma och känna mig saknad så fort jag går på toa! BUHUHUUUUUUUU hur ska jag klara mig utan henne!!!!!!??? Jag vill inte ens gå och sova. Fy jag har inte sovit så bra på länge, menmen, tur att jag vet att hon har det underbart bra hemma hos världens bästa Anna som tar hand om sina hundar bättre än någon annan! Förlåt alla hundägare men alla som känner Anna vet att det är sant. :) Jag får väl komma över det antar jag ;)

Idag har jag och mamma iaf varit i Gävle på bio, först käkade vi sushi! Mums! :D Sen kollade vi på Alice i undelandet, den var bra faktiskt :D Johnny Depp är ju alltid lika bra så man kunde ju inte förvänta sig annat :) (Y)
Köpte även ett par leggins, en halsduk och ett par glasögon.

Imon blir det bowling ;) najs. även fast jag suger och är superdålig förlorare!!!! dålig kombination. hah
Men nu ska jag vänta på bror min så ska vi kolla klart på Avatar som vi började kolla på igår men eftersom han blev så trött fick vi ta sovpaus haha. aja

Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0